Køleplader - eller rettere kølestæn ger

Hvor kan man få køleplader på en lang stang?

Med venlig hilsen

Preben Holm

Re: Køleplader - eller rettere kølestænger
Hej Preben

Hos Seifert, men du skal nok præcisere lidt mere
hvad du vil have, så får du også svar du kan bruge.

Re: Køleplader - eller rettere kølest ænger

Ja, jeg kom netop i tanke om, at jeg havde glemt noget. Jeg tænkte på en
50cm lang stand (eller noget deromkring) til montering af en 3-5 luxeon
K2 neutral white LED's!

Har ikke lige fået helt styr på hvor meget varme de skal kunne flytte
endnu, men indtil videre vil jeg gerne finde ud af hvad der er på
markedet at få fat i.

Evt. som udgangspunkt har jeg:
http://www.dotlight.de/shop/product_info.php/cPath/79_86/products_id/334
men der er ingen tekniske oplysninger på den profil.

Gerne danske steder!

Re: Køleplader - eller rettere kølestænger
Hej Preben

Til det formål ville jeg prøve med en aluminiums gardinstang til at
starte med, den er da til at få fat på.

Re: Køleplader - eller rettere kølest ænger

Øh - okay. Det skal jeg lige have en forklaring på! Hvad for en slags
gardinstang snakker vi om?

Normalt er gardinstænger jo runde, men hvis du snakker om de meget tynde
"stænger" som man skruer fast i karmen, vil jeg ikke mene dette er nær nok!

Jeg skal være 100% sikker på, at det ikke bliver for varmt. Jeg er i
gang med at lave mig en lampe og den kan være tændt uden opsyn nogle
gange! - så jeg skal jo helst ikke brænde lejligheden af!

/ Preben

Re: Køleplader - eller rettere kølestænger

glidestængerne man sætter små "løbere" i

--
Jan_stevns

Re: Køleplader - eller rettere kølestænger
Hej Jan

Lige præcist.

Re: Køleplader - eller rettere kølestænger

... eller prøv at kik nede hos det lokale byggemarked. De har normalt et
sortiment af forskellige aluminiums profiler i 1m stykker.

Site Timeline