K: KC778B

kc778b søges

Nogen der ved hvor den kan findes her i landet ?

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Re: K: KC778B

-prøv en handelsgruppe

Bo //

Re: K: KC778B
Er prøvet uden held, men der må vel være en forhandler her i landet ?

[...]

Det berettiger dig vel  ikke til at blæse på reglerne?

Men du er måske ligeglad med gruppernes fundatser subsidiært alle andre
skribenter?

Debatgrupperne er ikke til køb og salg. Se mere her: www.usenet.dk

FUT dk.admin.netikette

Claus

Re: K: KC778B

Prøv at spørg:
European Representative
    Intertec Components GmbH

    Contact : Mr Christian Peter

    email: chr.peter@intertec-components.de

    Erdinger Strasse 45, 85356 Freising, Germany

    Tel: +49-8161-9913-11      Fax: +49-8161-9913-20

Re: K: KC778B
Tusind tak, det vil jeg prøve.

Til Claus Tersgov kan jeg da godt nævne at jeg nu ikke prøvede at købe den
her i gruppen, men udelukkende søgte efter et sted at købe den her i landet,
jeg mente naturligvis hos en forhandler som jeg også nævnte senere i tråden,
men måske fik jeg udtrykt mig lidt uklart i starten.

Michael Sørensen