Købes:brugt Sedra & Smith: Microelectronic circuits. Edition 4 eller 5.

Subject købes snarest.

Helst i nærheden af københavn.

Mvh
Christian haugwitz

Re: Købes :brugt Sedra & Smith: Microelectronic circuits. Edition 4 eller 5.
Hej!

Det kan godt være du synes det haster, men det giver dig ikke ret til at poste i
alle de grupper du lyster!

Ikke markeds-grupper er ikke til køb/salg (doh!) og jeg vil personligt mene din
annonce burde være begrænset til news:dk.marked.privat.blad+bog og
news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej (her kan teknisk litteratur
godt godtages).

Samtidigt sætter man _meget_ gerne en XFUT når man poster i flere grupper på een
gang - så dukker svar nemlig kun op et sted og det sparer trafik.

Svar på dette indlæg dukker op i dk.admin.netikette
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Købes :brugt Sedra & Smith: Microelectronic circuits. Edition 4 eller 5.

Jeg har en gammel Scania du kan købe !

(p.s. jeg er lige så off topic som du er)