Købe reservedele til Pioneer ???

Nogen der ved hvordan man som privat kan komme til at købe reservedele
til en Pioneer autoradio ???

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?

Mange af delene i de fleste autoradioer er standard-komponenter, så det
er ikke altid nødvendigt at købe "originalt", udover at gøre det dyrere.

Håber svaret, på trods af at det ikke var et direkte svar, kan bruges.

Mvh Hauge

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Det er en for programmeret eprom, jeg skal bruge :o)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?

  model mv ville nok hjælpe

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?
Did you try the restart button. It is a small, pin size button on the
right-side of the unit near the 4-way select buttons. My player wouldn't
eject a cd either, and when I pushed the restart button with a pin, the
cd ejected and the unit was ok for playing cds... that's about it

det var hvad jeg lige ku finde uden oplysnngere om model osv.

mvh Erik

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Det er en Pioneer AVIC 10BT, den er gået død efter en kortinstallation
fejlede ved 99% :o/

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ???
Hejsa,

Skal man virkelig have ny eprom for at redde sådan en situation?

- Jeg tror det ikke......

Og jeg tror heller ikke på der sidder en eprom i sådan en spille, men måske
en eeprom?

/Claus

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Om det er eprom eller eeprom er jeg ikke sikke på, men ja den skal
åbenbart skiftes, siger de på Pioneers service værksted :o/

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?

Du kan finde en service manual her:
http://elektrotanya.com/pioneer_avic-f10bt_z110bt_crt4399_sm.pdf/download.html

mvh Erik

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Hvordan downloader man den?? kan kun se forsiden :/

--

Hmm IE klarede det FF ikke kunne ;-)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?
Hej

On 27-10-2012 12:08, Sigurd Jonson wrote:

Vås, virker fint i FF (v16.0.1) her.

--
Mvh, Kim

Re: Købe reservedele til Pioneer ?? ?
http://elektrotanya.com/pioneer_avic-f10bt_z110bt_crt4399_sm.pdf/download.html
Denne tekst burde findes under preview

Click the preview picture to see bigger size.
The preview is worse quality than the original pdf.
This file is downloadable free of charge from the site: Get Manual

Klik på      get manual

Hvis der er en rød tekst, er din adblocker i vejen.
mvh
Thorbjørn

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Det var den ;-)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Re: Købe reservedele til Pioneer ???
Hejsa,

Sådan noget skal et autoriseret værksted sige for at retfærdiggøre en ublu
stor faktura.

Du skal have genoprettet operativsystemet på spillen. Dette er lagret på
flash eller HDD og kan genskabes i lighed et MS-operativsystem. Det er
'bare' software jf. den manual erik linkede til...

Jeg tør også godt gætte på at dem opdatering du forsøgte at installere er på
hjemmebrændt medie....

/Claus

Re: Købe reservedele til Pioneer ???

Du gætter bare der ud af ;-)