Købe-hjælp: 5x35W Spots købt i Bilka

Hej Alle!

For nogle mE5%neder siden solgte Bilka (i bl.a. Hundige) en boks med 5
stks 35W udendF8%rs halogenspots (bF8%rstet crom).

StE5%r nu og mangler ca. 2 af disse bokse, men kan ikke lE6%ngere kF8%be
dem i Bilka.
Bilka sE6%lger dem ikke lE6%ngere, og kan ikke hjE6%lpe mig...

Kassen er aflang og er primE6%r grE5%/blE5%. Intet firma mE6%rke. Alt stE5%r
pE5% dansk pE5% kassen.

Kender nogen disse bokse? Og har evt. selv kF8%bt nogen?

Og hvad vigtigere er: Ved nogen hvor jeg kan kF8%be flere af disse
spots? Enten butik eller privatperson?

HE5%ber virkelig nogen kan hjE6%lpe mig!

Venlig Hilsen
Zenty

Re: Købe-hjælp: 5x35W Spots købt i Bilka
Hej Zenty

PrF8%v eventuelt at spF8%rge i dk.forbruger, de plejer at have nogenlunde
styr pE5% hvor man kan finde alverdens ting :-)

--
Mvh Jesper, http://fdf.dk/landsdel1 /