K:/B: LG11(Ø/Vspole) til MX5000 tv

Jeg sF8%ger LG11(D8%/Vspole) til en MX5000, er der nogle der har en som
virker.
SE5% er jeg kF8%ber til den.

RenE9%20
Risskov

Re: K:/B: LG11(Ø/Vspole) til MX5000 t v
Hej!

Du er ikke i en markedsgruppe, og det er "Uffe @ Work" faktisk heller ikke...

Brug news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej istedet til jeres
annoncer.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: K:/B: LG11(Ø/Vspole) til MX5000 tv

Faktisk spørger jeg primært om hvem der importere/forhandler billedrøret.
Den slags plejer at foregå i news:dk.teknik.elektronik

At jeg fjumrede og ikke fik slettet meddelelserne, som den maskine jeg
sendte fra ellers angav, er så en anden sag.

Mvh. Uffe Ravn

Re: K:/B: LG11(Ø/Vspole) til MX5000 t v
Hej!

Well, men du bygger jo også lige en annonce på i bunden. Men ok... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline