Køb af rullebånd til en Beomaster 1600

Hej NG!
Hvor kan jeg købe noget til min Beomaster 1600? Jeg mangler et rullebånd til
den. Den fra en 1700 passer også.
Det ser ud som på dette link.
http://perso.club-internet.fr/lgenevet/Imagesbo/an1980/bm1600.jpg

Eller hvis du evt. har en du vil forære/sælge/bytte eller har en defekt
reciever, så send en mail til mig på:
snipped-for-privacy@mail.dk (fjern lige de tre tal)
mvh Michael

---
Re: Køb af rullebånd til en Beomast er 1600
Hej!

  > Eller hvis du evt. har en du vil forære/sælge/bytte eller har en defekt

Nej, brug lige markedsgruppen istedet :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af rullebånd til en Beomaster 1600
jeg omformulerer mig lige
mvh MIC

---