Køb af produkter i usa

Hey ..

Står lige og har muligheden for at få et digital kamera med hjem fra usa men
blev helt i tvivl om det vil give nogle komplikationer mht. vores 220 V ?
Kan man bare sætte en adapter på ?

mvh
MTP - Århus.

Re: Køb af produkter i usa
Hej MTP

men

Den lader jeg har mit Canon kamera er beregnet til spændinger mellem
100V og 230V, så bortset fra netstikket er der ingen problemer med det.
Netkablet er forøvrigt løst og kan let skiftes til en EU type.

Så kik på tingene derovre, du kan sikkert finde noget du direkte kan
bruge herhjemme.

Mvh Max

Re: Køb af produkter i usa

Der er mange apparater som har ladere som kan tage alt mellem 110V ->
250V, måske er du heldig.
Ellers man kan købe en transformator, der transformerer de danske 230V
ned til 115V der skal bruges i et US apparat.

Noget andet du skal være opmærksom på er at hvis kameraet har TV
udgang, så kan det være at det ikke kan omstilles fra det amerikanske
NTSC format til PAL som vi kører herhjemme.

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Re: Køb af produkter i usa

Et problem man ikke behøver at tænke på ved f.eks. Canon IXUS, den
køre både PAL og NTSC.