Køb af lytter

Hej gutter!

Hvor køber man lytter til gode priser? Jeg mangler f.eks. 50-100 stk. af
1µF/100V, 100µF/25V o.lign. størrelser.

Må gerne være til moms.reg. virksomhed da jeg kender een som kan handle der i så
fald...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af lytter
Hej!

Yikes, Cypax er skisme da billige med lytter kan jeg se. Andre der er gode?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af lytter
gode?

Du er hurtig ;-)
Jeg tror ikke du kan holde din timeløn ved at kigge længere end Cypax...

/Anders

Re: Køb af lytter
Hej!

Fik tanken med det samme jeg havde trykket 'send' :-)

Det virker også som gode priser hos Cypax. De får skisme en mail mandag :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af lytter

Har lige været inde på PC-elektroniks hjemmeside
1u/100v:     48øre/stk
100u/25V: 59 øre/stk
osv
Pres ham for lidt rabat, det har han godt af. Har ferie indtil mandag.

der i så

Lige meget hos PC-elektronik

Benny

Re: Køb af lytter
Hej!

Rimelige priser, men stadig dyrere end Cypax. Der står heller intet om der er
tale om 85 eller 105 graders lytter.

Helt sikkert, men jeg orker det næsten ikke. Så jeg tror Cypax får ordren.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af lytter

Han giver normalt 10% ved 100 stk, men de 48 øre er ved 1 stk Cypax er 7 øre
billigere ved 100 stk

Cypax 44 øre. PC-elektronik: 53 øre med rabat. Igen er Cypax 7 øre billigere

Men jeg kan tydelig huske Cypax priser hvis man ikke køber deres minimum
antal :-((

er

Kig lidt bedre på hans hjemmeside det står ellers tydeligt.

Benny

Re: Køb af lytter
Hej!

Jeg køber gerne 100 stk af hver slags, så det er intet problem.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline