Køb af lition batari

hej allesammen er der nogen som ved hvor man kan købe sony US18650GR
batarier til reperation af et notebook batari

hilseen jeppe

Re: Køb af lition batari
On Tue, 8 Mar 2005 07:08:06 +0100, Jeppe SF8%ndergaard <Jeppe@js-spam.dk=

Sidst jeg skulle kF8%be den slags batterier var det umuligt at fE5% dem =
lF8%st.  =

Det virkede som om producenterne har fE5%et lobbyet nogle  =

sikkerhedsbestemmelser igennem, sE5% de slet ikke mE5% sE6%lges lF8%st, =
uden  =

sikkerhedssystemer mod kortslutning, overopladning etc.

Jeg gik derfor ned i Merlin, og fandt et Sony videobatteri, som havde en=
  =

kapacitet og et design der svarede til at der sad et par US18650. Det  =

viste sig dog, da jeg E5%bnede pakken, at der i virkeligheden sad Panaso=
nic  =

CGR-18650HG i istedet; men da jeg kun skulle bruge et enkelt til mit  =

projekt var det relativt underordnet.

God jagt!

//michael

-- =

Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Re: Køb af lition batari

Sidst jeg skulle købe den slags batterier var det umuligt at få dem løst.
Det virkede som om producenterne har fået lobbyet nogle
sikkerhedsbestemmelser igennem, så de slet ikke må sælges løst, uden
sikkerhedssystemer mod kortslutning, overopladning etc.

-måske meget fornuftigt. Der er en enorm kraft i dem. Bare tænk på de sager,
der har været med mobiltelefonbatterier.

Bo //

Re: Køb af lition batari

     "http://www.billigebatterier.dk/product.asp?product18%6&page=1 "

    Man kan jo bruge en klon ;)

    VH
    Lars Molnit

Re: Køb af lition batari

Tjae (det kunne man nu ikke dengang); men det ser faktisk billigt ud.
Jeg kan bare ikke finde et datablad på den fætter..

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Site Timeline