køb af løsdele i DK - TDA7293

Nogen der ved hvor man kan købe en IC TDA7293 (100W amplifier) her i DK.

Jeg har søgt på nettet hos nogle få forhandlere i DK,  men de har den ikke.

Jeg har fundet den hos "Farnell in one",  men de kræver at ,man  er
moms-registreret for at handle og at du skal oprettes i deres kundedatabase.
Jeg får højst sandsynligvis ikke brug for at handle der mere end denne ene
gang,  så det ville være nemmere hvis en alm. løsdels forhandler måske havde
denne på lager.

Kredsen sidder som udgangsforstærker i en Guitar forstærker af mrk.
Marshall.

På forhånd tak

Birger

Re: køb af løsdele i DK - TDA7293
Hejsa,

www.pc-elektronik.dk lister den til dkr. 61,10 inkl. moms. Ja, pc-...
handler også med private.

/Claus

Re: køb af løsdele i DK - TDA7293

Det  var lige hvad jeg manglede, endda til en meget rimelig pris

Tak for hjælpen - jeg vil bestille den straks.

Birger

Re: køb af løsdele i DK - TDA7293
ikke.
kundedatabase.
havde

http://elektronik-lavpris.dk /
http://el-supply.dk /

De har TDA7294, jeg mener helt bestemt den er ben-kompatibel med TDA7293,
men du bør nok lige kontrollere det inden du monterer den! ;)

Brian

Re: køb af løsdele i DK - TDA7293
Hej Brian

Det var nok endnu bedre at checke det inden man bestiller :)