køb af gameboy

Er ikke rigtig klar over, om jeg er i rette gruppe mht spørgsmål om
gameboy...men prøver alligevel :
Min datter på 8 år ønsker brændende sig en gameboy til jul. Har hørt, at
en sådan + spil med fordel skulle kunne købes i USA. Et familiemedlem
skal nu til USA, og jeg overvejer bede denne slægtning om at købe en
gameboy derovre. Er der nogen i gruppen, der har erfaring med et sådant
køb ?? Der vil jo opstå et strømmæssigt problem i forhold til
opladning..kan separat oplader købes herhjemme? Og hvilken slags gameboy
skal man overhovedet købe? - jeg har ikke forstand på det, da det først
er nu, min datter begynder at interessere sig for fænomenet.

Vh Lise

Re: køb af gameboy

Umiddelbart kunne jeg forestille mig at laderen var et problem, stikket er
sikkert noget specielt US, og måske må den kun forsynes med 115V mod de 230V
vi har i DK.
Men man kunne sikkert købe en DK oplader.
Prøv at spørg i dk.spil.computer.konsol der er nok nogen der, som ved en
masse om gameboy.
/Tom

Re: køb af gameboy

Mener den er på tilbud i ElGiganten til 599 dkk (Gameboy Advance SP) ,
incl. en lader som passer til danske stik , garanti osv ....

Tror ikke US er meget billigere end det

Carsten

Site Timeline