Køb af elektronik-løsdele.

Jeg skal finde nogle stumper til Thomson og Hitachi fladskærme, og jeg
har funde delene hos både Farnell og Digikey.

Spørgsmål:

Hvad koster fragten hos Farnell? De vil have 50,- for beløb under 500,-
og dertil kommer fuld fragt pris - hvad er denne? Kan ikke finde
tariffer nogen steder hos dem...

Digikey.dk - Kommer der told og moms på køb herfra? De har vist fast
pris på levering som er 18 euro, som man jo må leve med. Det bliver bare
en del hvis det også er med told og moms oveni.

Og så vil jeg lige undersøge Aswo igen, men mit kundenummer er åbenbart
ikke længere aktivt. Har heller ikke brugt dem i lang tid.

--
Mvh, Kim

Re: Køb af elektronik-løsdele.
Hej Kim

Find dem på eBay, det er langt det billigste.

Max

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Ja, men der er bare to aspekter:

1) Tiden det tager at modtage delene.

2) Jeg har været uheldig at købe stumper af tvivlsom kvalitet (tror
desværre det var kina-kopier trods annoncen påstod originale).

--
Mvh, Kim

Re: Køb af elektronik-løsdele.
  Er det løse komponenter eller moduler?

  Jeg har på det sidste handlet begge dele hos Aswo med stor tilfredshed,
mener porto er ca 65,-

   MVH Lars Arup

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Primært løsdele. Ellers kan rep. dårligt betale sig...:-|

Lyder rimeligt. Farnell er sgu en kende pebrede (læs: den forkerte side
af 200,- så vidt jeg kan se).

Må se at blive genaktiveret hos dem, tak :)

--
Mvh, Kim

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Hva' med Mouser.com? De skriver: "All prices _include_ duty and customs
fees on selected shipping methods."

Mvh Jonas

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Jeg har haft købt en PIC-programmer og en håndfuld processorer på
Mouser.com, de leverer tilsyneladende fra et EU land, Sverige ?, så man
er dejligt fri for toldpostkontorets inblanding, især det ublu gebyr på
160 kr for at opkræve momsen, gebyret går iøvrigt lige i foret på Danske
Bank og IKKE postvæsenet.

mvh ..... Peter

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Også en mulighed, dem havde jeg glemt. Takker.

--
Mvh, Kim

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Aaaerh, Kim, du smider da bare en mail til mig på info snabela s2v pkt
dk, så ser jeg i skufferne - der er vist i ny og næ nåed vi ka bytte med...

/ Lars

Re: Køb af elektronik-løsdele.

Ok, det husker jeg lige i fremtiden :)

--