Køb af elektor-print

Hej

Har tænkt mig at lave en konstruktion fra Elektor Electronics bladet, og vil gerne købe printet færdig ætset og klar til montering.

Er der nogle forhandlere i Danmark man kan bestille igennem, eller kan man kun købe direkte derovre i England.

Birger

Reply to
B. Jensen

Du kan købe direkte gennem Elektor (fra deres hjemmeside). Har selv gjort det - virker fjong :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader