JVC video laver brokker (JVC HR-J285)

Desværre nej jeg havde allerede haft den åben men uden held at hvad der var i var en lille plastik stjerne den er nu fjernet.

jeg har prøvet at snyde videoen ved at aktiverer den pal der bruges når båndet puttes i, og videoen tager båndet, gør jeg ikke mere spytter den "båndet ud igen".

hvis jeg simulerer bånd i maskine og når "båndet er kørt ind bryder lysstrålen til de to sensore der cheker bånd i virker maskinen precis som ved et rigtigt bånd, der er umiddelbart ingenting der sidder i klemme, eller siger forkert.

Når jeg sætter strøm på videoen og putter en kasette i, æder den kasetten og går i standby mode.

trykker jeg nu på ON blinker den fire gange til mig tre langsomme og en hurtig alle andre knapper bortset fra stop giver tre ens blink ved tryk på stop spytter den kasetten ud til mig igen.

Venlig hilsen Steen

Reply to
underviser