JVC video laver brokker (JVC HR-J285)

Desværre nej jeg havde allerede haft den åben men uden held at hvad der var
i var en lille plastik stjerne den er nu fjernet.

jeg har prøvet at snyde videoen ved at aktiverer den pal der bruges når
båndet puttes i, og videoen tager båndet, gør jeg ikke mere spytter den
"båndet ud igen".

hvis jeg simulerer bånd i maskine og når "båndet er kørt ind bryder
lysstrålen til  de to sensore der cheker bånd i virker maskinen precis som
ved et rigtigt bånd, der er umiddelbart ingenting der sidder i klemme, eller
siger forkert.

Når jeg sætter strøm på videoen og putter en kasette i, æder den kasetten og
går i standby mode.

trykker jeg nu på ON blinker den fire gange til mig tre langsomme og en
hurtig
alle andre knapper bortset fra stop giver tre ens blink
ved tryk på stop spytter den kasetten ud til mig igen.

Venlig hilsen Steen

Site Timeline