JVC Boomblaster

Er der nogen her der har haft den gamle boomblaster på 60W og nu har den nye
på 40W og kan
give mig en mening eller sammenligning?
Er lidt betænkelig ved at købe den nye.
Den virker billigere i plastmaterialet og de mindre watt er måske et problem
da den skal kunne
spille et rum op på 120 kvm og 8 meter til loftet.
Den klarer den gamle med bravour.

Hvorfor er det også lige at producenterne lever i stenalderen. De laver dem
stadig med kasettebåndoptager.
De må sgu lige oppe sig lidt.

Den nye Boomblaster har Ipod,MP3 og USB.
Den nye SONY har extern indgang til Ipod, MP3 og så både afspiller den og
kan optage på USB-stick.
Men den er kun på 20W.
Den er også klodset bygget. Er utrolig dyb og virker besværlig når den skal
bæres i hanken.

Andre forslag til en kraftig Ghettoblaster med USB?
Prisen er ret ligegyldig. Bare den virker og har USB og MP3.

Ralph

Re: JVC Boomblaster
Nåe vi er da stadig nogle millioner der spiller kassete fordi der kommer
noget nyt behøver man ikke straks kasser det gamle
dit spørgsmål kan jeg ikke besvare

Re: JVC Boomblaster

Straks?

Det kan godt være at "i" er "nogle millioner", men du hører til
mindretallet i Danmark.

Klaus (der skippede sin båndoptager for snart 10 år siden).
Re: JVC Boomblaster
Der er ikke mange tilbage der gider sidde med kasettebånd og fumle.
I er klart i mindretal.
CD kom i 1982, så at der lige er kommet noget nyt er vist en sandhed med
modifikationer.

Har du ikke noget svar, så burde du ikke blande dig i tråden....

Re: JVC Boomblaster

Men *du* kunne vel bare vælge den rette gruppe, som f.eks.
dk.teknik.lyd, men du kører måske også forkert rundt i byen, når du
kører taxa?
Du kan også få hjælp i dk.velkommen, der er altid plads til nybegyndere.
Og du ejer forøvrigt ikke en tråd, så hvem der svarer hvad, rager ikke dig.

FUT: dk.admin.netikette, hvilket betyder at svar hertil kommer i den gruppe.

/Hauge

Re: JVC Boomblaster

Er det mig du hentyder til?

Du svarer på mit indlæg, men din citatteknik lader en del tilbage!

Re: JVC Boomblaster

Klaus, hvis du gad læse hvad jeg svarede, så kunne du også regne ud at det
ikke var dig.

Hauge...Har du ikke et svar, så lad dog for pokker være med at blande dig.
Hold dig til de andre 725 grupper du kommenterer i, uanset om du ved noget
om det eller ej.

Re: JVC Boomblaster

Jeg blander mig i det jeg vil blande mig i, det kan en skide
taxachauffør ikke ændre på. Slet ikke en der ikke engang kan finde ud af
noget så simpelt som gruppevalg.

Tjaeh, gå i seng, du trænger.

Fis over i mudder, hvor du hører til.

/Hauge

Re: JVC Boomblaster

nej klart. Det var vist også sløseri da du udskiftede din gode
spoleoptager til kassette!

men hvor har du millionstatistikken fra?

finn

Site Timeline