JVC av32h35 slukker af sig selv

Mit tv(som er 2BD% E5%r gammelt) er begyndt at slukke af sig selv. FF8%rst
bliver baggrundsfarven blE5% og sE5% lF8%ber der hvide striber ned over
skE6%rmen. Derefter slukker tv.

Det kan ske flere gange pE5% en aften.

Nu er det blevet vE6%rre: lige efter jeg har tE6%ndt tv sker
ovenstE5%ende.

Hvad er der galt?

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv
Hej!

Med stor sandsynlighed defekt billedrør :-(

Symptomerne passer fint på et Philips Blackline S billedrør som har periodisk
kortslutning i den blå kanon...

Har du stadig købt tillægsgaranti på apparatet...?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

rst

Nej har ikke kF8%bt forsikring, da det er det fF8%rste tv jeg har kF8%bt
som ny. De brugte jeg havde fF8%r i tiden gik aldrig i stykker.

Kan det vE6%re rigtigt at man skal smide sit 2BD% E5%r gamle tv ud? Det
kostede trods alt 6000 som nyt.

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Du kan vel være heldig at finde et billedrør brug eller nyt, er det 16:9
eller?

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Der er meget få af de omtalte rør brugte, de fejler alle det dsamme :-)

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Det er da også billigt. Jeg gav 10.000 for mit 25" 4:3 tv for 12 år
siden.

Derefter er det gået ned ad bakke med prisen og holdbarheden.....

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Michael må finde sig et godt gammelt Finlux 3028 i stedet, det virker :-))

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Tvet er et 16:9 widescreen. Jeg har haft et Salora 20 " tv i 20 E5%r.
Det fejlede aldrig noget. Jeg har ogsE5% haft et 20 " Grundvig, som jeg
kF8%bte brugt. De fejlede aldrig noget.

Er tv sE5% dE5%rlig kvalitet idag? Eller har jeg bare vE6%ret uheldig?

Hmmm fremover skal man nok kF8%be en tillE6%gsforsikring.

[...]

Er der nogle som har erfaring med at forsikringsselskabet dE6%kker et
defekt tv, hvis der er kortslutning i billedrF8%ret?

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv
On 17 Jun 2006 05:53:30 -0700, "michael_zeus"

Nogle selskaber gør, ja.

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Hvad kostede det fra ny ?

Prøv at kig på prisen......

Jeps..

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Hej Klaus

Jeg gav 6000 for det. Mener du ikke at man kan forvente kvalitet til
det belF8%b?

Jeg har aldrig givet mere end 500 kr for tv, og da var de selvfF8%lgelig
brugt.

Re: JVC av32h35 slukker af sig selv

Nej, hvad gav du for dit 20" Salora for 20 år siden ?

Hvad var din månedsløn dengang ?

Hvad kostede et 28" dengang ?

Nej