Jule-lyskæde

Hejsa, nu har jeg jagtet rundt i adskillelige timer pE5% nettet efter
den her helt bestemte jule-lyskF8%de som min svigerfar har kF8%bt nogle
stykker af, for nogle E5%r siden, men som han nu skal have suppleret op.

KE6%den er fra "Mark SlF6%jd" i sverige, men ser ud til at vE6%re udgE5%et f=
ra
deres sortiment.

Er der nogle der ved hvor man kan fE5% en lignende kE6%de?

Det skal vE6%re 10m stykker (ikke 2m eller 2.5m som alle forhandlere
har!), og de skal lyse med et klart gult/orange skE6%r, ikke den isblE5%
farve, som de flest. Og sE5% skal "formen" vE6%re istapper, eller et is-
gardin om man vil.

Lige som pE5% billedet her, bare med gule dioder / pE6%rer!
http://www.markslojd.dk/Archive/ProductImages/Big/8658_000ny.jpg

Hvis nogen kan hjE6%lpe, vil jeg blive super glad!

Mvh
lappy

Re: Jule-lyskæde
"lappydk"

Jep, du kan spørge i forbrugergruppen el. hus og have (har ikke lige nærlæst
hvilken, der passer bedst), hvor emnet passer langt bedre og hvor flere
interesserede læser det.

Her kan du få hjælp til at slagte diodekæderne for at rippe dem for
lysdioder eller lodde andre lysdioder i kæden, lave dine egne kæder, sætte
dem sammen o.lign.

Mvh
Morten

Re: Jule-lyskæde

Solar forhandler Mark Slöjd.
Hvorvidt de kan skaffe det du vil have, skal jeg ikke kunne sige...

Re: Jule-lyskæde
Solar forhandler lyskæder fra Mark Slöjd, kaldet Chrissline.

De har de omtalte kæder i forskellige længder, dog ikke i 10m tror jeg, men
de kan forlænges så de bliver 10m lange.

se evt: http://ipaper.ipapercms.dk/solargroup/DK/iPaper/Julebelysning2007 /

De burde kunne købes hos enhver installatør.

MVH    Lars

Hejsa, nu har jeg jagtet rundt i adskillelige timer på nettet efter
den her helt bestemte jule-lyskøde som min svigerfar har købt nogle
stykker af, for nogle år siden, men som han nu skal have suppleret op.

Kæden er fra "Mark Slöjd" i sverige, men ser ud til at være udgået fra
deres sortiment.

Er der nogle der ved hvor man kan få en lignende kæde?

Det skal være 10m stykker (ikke 2m eller 2.5m som alle forhandlere
har!), og de skal lyse med et klart gult/orange skær, ikke den isblå
farve, som de flest. Og så skal "formen" være istapper, eller et is-
gardin om man vil.

Lige som på billedet her, bare med gule dioder / pærer!
http://www.markslojd.dk/Archive/ProductImages/Big/8658_000ny.jpg

Hvis nogen kan hjælpe, vil jeg blive super glad!

Mvh
lappy

Site Timeline