JS trafo Type 0,32M No. 11526

Hej. Har en JS trafo Type 0,32M No. 11526 - er der nogen, som har
adgang til et gammelt katalog og kan oplyse nogle data på den?
Mvh.

Re: JS trafo Type 0,32M No. 11526

Vi kjøpte Jørgen Schoug, om jeg husker navnet riktig? Da var det kun to
typer trafoer. Den ene var mikronfontrafoer, og den andre linje trafoer.
Jeg har bygget inn 2 st JS mik trafoer i min Revox. Ellers må du nok forske
litt.

Arne O

Re: JS trafo Type 0,32M No. 11526
On Fri, 27 Jan 2012 18:42:32 +0100, "Arne Offenberg"

Jo, Jørgen Schou hed fabrikken. Nogen som har katalog med data? Mvh.

Site Timeline