JS trafo Type 0,32M No. 11526

Hej. Har en JS trafo Type 0,32M No. 11526 - er der nogen, som har adgang til et gammelt katalog og kan oplyse nogle data på den? Mvh.

Reply to
Hans Henrik Pedersen

Vi kjøpte Jørgen Schoug, om jeg husker navnet riktig? Da var det kun to typer trafoer. Den ene var mikronfontrafoer, og den andre linje trafoer. Jeg har bygget inn 2 st JS mik trafoer i min Revox. Ellers må du nok forske litt.

Arne O

Reply to
Arne Offenberg

Jo, Jørgen Schou hed fabrikken. Nogen som har katalog med data? Mvh.

Reply to
Hans Henrik Pedersen