Jostykit NT400 strømforsyning

Hej Ng

Jeg byggede en  NT400 tilbage i 80èrne i de goè gammle ungdomsskole dage.
Jeg fandt den oppe på loftet den anden dag men ak den virker ikke.

Er der nogen her der måske ligger inde med diagram / stykliste mm.

På forhånd tak
Martin Nielsen

Re: Jostykit NT400 strømforsyning

Jeg har smidt dokumentation på NT400 på men server så prøv her:

http://peteropfinder.dk/_newsbin/nt400.html

--
Hilsen
   Peter N Petersen

dage.

Hej Peter

1000 tak for hjælpen , jeg mente nok at den skulle være i AE bogen , men der
må havde været flere udgaver for den er ikke i min.

Hilsen
Martin

Re: Jostykit NT400 strømforsyning

Jeg mener man kom op på 9 udgaver af AE bogen....
Ja, det var jo dengang:-)

--
Vh. Peter Andersen

Re: Jostykit NT400 strømforsyning
Hej Peter,

10 med den Niels Dreier "overtog" :)

--
Venlig hilsen,
Søren
[...]

Ville det være til stor ulempe for dig også at lægge side 580 og 581 på din
server , please

Hilsen
Martin

Re: Jostykit NT400 strømforsyning
On Sat, 2 Aug 2003 14:10:51 +0200, "Martin Nielsen"

Hej Martin

Jeg har stadigvæk byggevejledningen med stykliste og diagram.
Jeg benytter stadigvæk strømforsyningen og den virker perfekt.
Hvis du er interesseret skal vi lige aftale hvordan jeg skal oploade
stykliste/diagram til dig.

mvh Bjarne

Re: Jostykit NT400 strømforsyning

Hej Bjarne

Tak for dit svar , jo jeg er meget interesseret , hvis du har tegning af
printudlæg samt komponent placering ?
Resten tror jeg at jeg har , Peteropfinder ( 15kw ) har lagt det hele ud på
nettet.  ( Respekt )
Er der noget jeg mangler ?

Kan du scanne , faxe eller ???

Hilsen
Martin

Re: Jostykit NT400 strømforsyning
Hej Martin

Jeg har prøvet at uploade diagram placeringen til NG'en, men får en
fejlmeddelelse fra serveren.
Serveren vil ikke acceptere at jeg uploader en binær fil til NG'en.

Har du et fax nummer eller email jeg kan sende bitmap'en med komponent
placeringen til?

mvh Bjarne

On Sat, 2 Aug 2003 21:35:55 +0200, "Martin Nielsen"

Re: Jostykit NT400 strømforsyning - nt400.bmp (0/5)

nænænænænæ  det må man ikke....;-)

Der er oprettet grupper som specielt tillader at uplode  binære filer i.

Brug "dk.binaer" eller evt. "dk.binaer.motor" (Sidstnævnte har ikke samme
tendens til at drukne med upload's, dvs. et indlæg kan ses mere end 1 time
;-)

mvh
JBH

Re: Jostykit NT400 strømforsyning - nt400.bmp (0/5)
nej, men ud fra navnet kan du vel forstå, at den ikk er til elektronik
styklister
--
   Calle

Re: Jostykit NT400 strømforsyning - nt400.bmp (0/5)