Jostykit NT400 strømforsyning

Hej Ng

Jeg byggede en NT400 tilbage i 80èrne i de goè gammle ungdomsskole dage. Jeg fandt den oppe på loftet den anden dag men ak den virker ikke.

Er der nogen her der måske ligger inde med diagram / stykliste mm.

På forhånd tak Martin Nielsen

> Fjern REMOVE fra min mailadresse ved svar
Reply to
Martin Nielsen

"Martin Nielsen" skrev i news:3f2bab03$0$32472$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk

Hej

Jeg har smidt dokumentation på NT400 på men server så prøv her:

-- Hilsen Peter N Petersen

15kw

dage.

Hej Peter

1000 tak for hjælpen , jeg mente nok at den skulle være i AE bogen , men der må havde været flere udgaver for den er ikke i min.

Hilsen Martin

Reply to
Martin Nielsen

Jeg mener man kom op på 9 udgaver af AE bogen.... Ja, det var jo dengang:-)

--
Vh. Peter Andersen
Reply to

dage.

Hej Peter

1000 tak for hjælpen , jeg mente nok at den skulle være i AE bogen , men der må havde været flere udgaver for den er ikke i min.

Ville det være til stor ulempe for dig også at lægge side 580 og 581 på din server , please

Hilsen Martin

Reply to
Martin Nielsen

Reply to
Bjarne Torhus

Hej Bjarne

Tak for dit svar , jo jeg er meget interesseret , hvis du har tegning af printudlæg samt komponent placering ? Resten tror jeg at jeg har , Peteropfinder ( 15kw ) har lagt det hele ud på nettet. ( Respekt ) Er der noget jeg mangler ?

Kan du scanne , faxe eller ???

Hilsen Martin

Reply to
Martin Nielsen

Hej Peter,

10 med den Niels Dreier "overtog" :)
--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Martin

Jeg har prøvet at uploade diagram placeringen til NG'en, men får en fejlmeddelelse fra serveren. Serveren vil ikke acceptere at jeg uploader en binær fil til NG'en.

Har du et fax nummer eller email jeg kan sende bitmap'en med komponent placeringen til?

mvh Bjarne

Reply to
Bjarne Torhus

"Bjarne Torhus" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

nænænænænæ det må man ikke....;-)

Der er oprettet grupper som specielt tillader at uplode binære filer i.

Brug "dk.binaer" eller evt. "dk.binaer.motor" (Sidstnævnte har ikke samme tendens til at drukne med upload's, dvs. et indlæg kan ses mere end 1 time ;-)

mvh JBH

Reply to
JBH

nej, men ud fra navnet kan du vel forstå, at den ikk er til elektronik styklister

--
   Calle
Reply to