JOEL wattforbrugsmåler manual.

Hej.

Jeg leder efter en manual til en JOEL wattforbrugsmåler, varenummer 827111.

JO-EL.DK og Google har ikke givet noget brugbart.

Mvh Brian.

Reply to
Brian Kals

"Brian Kals" skrev i meddelelsen news:4f782071$0$56776$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Prøv at ringe til dem i morgen - fynboer er flinke folk.......

/Leif

Reply to
Leif

Den 01-04-2012 14:02, Leif skrev:

Hej Leif.

Jeg har sendt dem en email, til at starte med.

Mvh Brian

Reply to
Brian Kals

Manual modtaget fra JO-EL.

Mvh Brian.

Den 01-04-2012 21:27, Brian Kals skrev:

Reply to
Brian Kals

Den søndag den 1. april 2012 11.31.29 UTC+2 skrev Brian Kals:

111.

Hej brian

du er skam ikke den eneste der mangler den manual. Da du nu har fået den af JO-EL, kunne du så ikke lægge den op her, så andre også kan have glæde af den?? jeg står også og mangler den .....

mvh Sanne

Reply to
damkjaer.sanne

Hej Brian :) jeg kan se at jeg står i samme problem som du tidligere har gjort :) med en wattforbrugsmåler uden manual :) og jeg kan se at det er lykkedes dig at få fat i en så jeg vil hører om du vil være så ve nlig at sende den til mig ? På forhånd tak, min email er Razzbap@hotmai l.dk

Reply to
razzbap

Jeg har samme problem... - har dog fundet ud af følgende:

Tryk på "mode" tasten (den første af de store) til du står i menuen s om viser kWh forbrug og tid i samme vindue.

Nulstil måleren: Hold "mode" tasten nede og tryk en enkelt gang på star t/stop tasten (den sidste af de store taster).

Tryk på Sta/Stp alene, starter og stopper en ny måling.

"On/Time" skifter mellem to visninger: On viser hvor længe den tilslutted e fryser sammenlagt har kørt siden målingen startede. Skiftes mode vise s der nu "rec" i displayet - og hermed hvor lang tid siden målingen start ede - uanset om den tilsluttede fryser har kørt eller ej. Hvis du tilslut ter en lampe som altid er tændt er rec og on det samme.

Den lille "R" tast længst til venstre er formentligt reset, uden jeg dog har haft glæde af den.

Reply to
nielsen24
Reply to
squazzplougmann