JOEL wattforbrugsmåler manual.

Hej.

Jeg leder efter en manual til en JOEL wattforbrugsmåler, varenummer 827111.

JO-EL.DK og Google har ikke givet noget brugbart.

Mvh
Brian.

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.

Prøv at ringe til dem i morgen - fynboer er flinke folk.......

/Leif

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.

Hej Leif.

Jeg har sendt dem en email, til at starte med.

Mvh
Brian

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.
Manual modtaget fra JO-EL.

Mvh
Brian.

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.
Hej Brian :) jeg kan se at jeg står i samme problem som du tidligere har
gjort :) med en wattforbrugsmåler uden manual :) og jeg kan se at det er
lykkedes dig at få fat i en så jeg vil hører om du vil være så ve
nlig at sende den til mig ? På forhånd tak, min email er Razzbap@hotmai
l.dk

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.
111.

Hej brian

du er skam ikke den eneste der mangler den manual. Da du nu har fået den
af JO-EL, kunne du så ikke lægge den op her, så andre også kan have
 glæde af den?? jeg står også og mangler den .....

mvh
Sanne

Re: JOEL wattforbrugsmåler manual.
Jeg har samme problem... - har dog fundet ud af følgende:

Tryk på "mode" tasten (den første af de store) til du står i menuen s
om viser kWh forbrug og tid i samme vindue.

Nulstil måleren: Hold "mode" tasten nede og tryk en enkelt gang på star
t/stop tasten (den sidste af de store taster).

Tryk på Sta/Stp alene, starter og stopper en ny måling.

"On/Time" skifter mellem to visninger: On viser hvor længe den tilslutted
e fryser sammenlagt har kørt siden målingen startede. Skiftes mode vise
s der nu "rec" i displayet - og hermed hvor lang tid siden målingen start
ede - uanset om den tilsluttede fryser har kørt eller ej. Hvis du tilslut
ter en lampe som altid er tændt er rec og on det samme.

Den lille "R" tast længst til venstre er formentligt reset, uden jeg dog
har haft glæde af den.

Site Timeline