Jernklorid

Hej gruppen - Hvor køber man jernklorid i større mængder end 1kg - fx
5kg. Har kigget på Bie & Bertsen, men de tager skyhøje priser for det
og det er vel næppe teknisk kvalitet...

Ellers er der http://www.lautronic-online.dk/product.asp?product28%2

men de vil have 100 i forsendelse og har ikke 5kg…

…gerne i københavnsområdet

- kristoffer ek

Re: Jernklorid

Jeg købte det i sin tid hos Matas i granulatform, men jeg ved ikke om de
stadig har det.

JB

Re: Jernklorid
Den 31.10.2011 19:21, skreiv stoffer:

Neste gang jeg skall etse, så skall jeg forsøke:
100 ml 5% eddik
100 ml 3% vanstofhyproksyd. (seøges på apoteket)
En liten teskj salt (NaCl.)

HM

Re: Jernklorid

Overvej om du har gode forbindelser til en på et renseanlæg, der bruges ofte
ferriklorid til fosforudfældning.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Jernklorid

Bor tæt på lynetten, men jeg kunne måske bare bestille et mindre
vognlæs herfra:
<http://www.dankalk.dk/Produkter.683.aspx?recordid683=9 ?

- stoffer

Re: Jernklorid
Hej stoffer

Hvorfor jernklorid, finætsekrystal er da meget rare at arbejde med.

Max

Re: Jernklorid

Umiddelbart billigere… selv i de største mængder jeg umiddelbart kan finde

- stoffer

Re: Jernklorid
Hej stoffer

Sådan er vi så forskellige, jeg syntes at jernklorid er meget
dyrt at arbejde med.

Max

Re: Jernklorid

www.cypax.com har det i 25Kg pakker til 740 Kr. + moms ;o)

Re: Jernklorid

Tak, bestilling på vej :-)

- stoffer

Re: Jernklorid

Men de har ca 38% rabat ved køb af 8 * 1 kg.

/Hans

Site Timeline