Jeg søger efter en modstand...

Hej,

jeg leder efter en leverandør af en modstand, der består af et stykke
bukket folie:

http://bd10.dk/billeder/modstand.jpg

-hvem laver den slags, og hvor kan man købe dem, i 500+ antal ?

Bo //

Re: Jeg søger efter en modstand...
Hej

JEg tror det billigste sted er Vishay Electronic GmbH

Hilsen Michael

Re: Jeg søger efter en modstand...
Hej Bo,

Welwyn har mange af de der "sjove" modstande:
http://www.welwyn-tt.com/pdf/datasheet/OARS.PDF

Hvis du mangler en kontakt direkte hos Welwyn så send en mail.

mvh
Carl

Re: Jeg søger efter en modstand...

Det lignede en Farnell sælger:
http://dk.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?SKU32%74561&N40%1

Fra Welwyn:
http://www.welwyn-tt.com/pdf/datasheet/OARS.PDF

Og dansk forhaldler må være TTI Electronics

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Jeg søger efter en modstand...

Det ligner nogle vi har i firmaet. Jeg kan ikke huske fabrikanten men det
kan jeg finde ud af.

Benny

Re: Jeg søger efter en modstand...
On Wed, 18 Jan 2006 20:42:56 +0100, Bo Bjerre

Dem bruger vi - men jeg kan ikke huske leverandøren. Skriv til
mineinitialersnabelainteracoustics.com - så slår jeg det op og svarer
i løbet af i morgen.

Site Timeline