Jeg har brug for jeres hjælp igen.

Davs med jer alle.

Jeg håber at der er en der kan ghjælpe mig med at finde et datablad over en
STK 3062 IV. For hver gang jeg søger under google, så kommer der en masse
Russiske sider op, Jeg ved ikke lige hvad der går galt, Men mit Russisk er
ikke det bedste.

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Jeg har brug for jeres hjælp igen.

en

Kan denne side bruges: http://www.datadart.com/al/sanyo/sanyodat.htm

Re: Jeg har brug for jeres hjælp igen.
Davs HKJ.

Jamen mange tak for linket.  Det er nu ikke lige det nummer, men modellen,
må man vel gå ud fra er den sammen , det er vel bare et spørgsmål om hvor
mange WATT de kan spytte ud.

Jeg takker mange gange.

Med venlig hilsen   Thias Russell

masse
er

Re: Jeg har brug for jeres hjælp igen.

IV er lidt svær at finde, men jeg kan da også give dig en link til III:
http://www.bdent.com/schematics/STK3062III.pdf

Re: Jeg har brug for jeres hjælp igen.
Davs HKJ.

Jeg takker endnu engang mange gange.