ITX Bundkort

Vil et ITX bundkort passe i et MicroATX kabinet.
Bruger pt. et Aopen H450B, men pladsen er ved at trang
så der skal udvides til noget større, og det ''gamle'' skal bruges til en
MP3 Musik PC

Re: ITX Bundkort

Du kan se en oversigt her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_form_factor
--
OV1A Jens

 The power of accurate observation is called cynicism by people who don't have
it.

Re: ITX Bundkort

Linket kan jeg ikke bruge til ret meget, da jeg er int. om de skrue huller
der er i ITX boardet passer i mATX kabinettet.

Re: ITX Bundkort

OK.

Hvis det du kalder ITX er det der i linket kaldes miniITX passer
hullerne.

Jeg lavede stuntet i et IBM NetVista kabinet, men havde ikke held til
at få pladen omkring stikkene til at passe - det skyldes dog at
kabinettet var lidt udenfor standarden på det punkt.
--
OV1A Jens

 The power of accurate observation is called cynicism by people who don't have
it.

Re: ITX Bundkort

Tror jeg på, har nemlig snakket med en tekniker hos Proshop, og han mente
også at de passer, så nu skal jeg bare have fundet et ITX bundkort, og måske
en anden PSU (omkr. 100 Watt), den skal trække 2 SATA2 harddiske.

Re: ITX Bundkort

Så mangler du bare at finde den rette gruppe, men som altid, så lykkedes
det ret sikkert ikke..

/Hauge

Site Timeline