Isopropylalkohol til rengøring.

Hejsa

Måske OT, men da Isopropylalkohol bliver brugt at rengøring af elektronik
prøver jeg.

Man har førhen kunnet købe Isopropylalkohol (isopropanol) hos Matas, men de
siger, at det har de ikke længere,

det er udgået fra deres vare sortiment,

Hvad gør jeg så?

Hvor kan jeg så købe det?

Hvad kan jeg brug i stedet?

Det er til rengøring af elektronik.

Det drejer sig kun om lille dunk, ca. 100ml - 500ml  (Og gerne til menneske
penge.)

Hjælp mig gerne til anden gruppe.

På forhånd tak

--

Bo Nielsen (Århus)

Re: Isopropylalkohol til rengøring.

Borup-kemi har det på deres program, så hvis din lokale købmand har
produkter derfra så spørg om han vil hjemtage det.
--
Hilsen Madsen

Re: Isopropylalkohol til rengøring.

Heldiggriser. Her i Norge må vi søke sosialdepartementet gjennom
lensmannen for å få lov til å kjøpe "dlike farlige saker".

HM

Re: Isopropylalkohol til rengøring.
Hej Harald

I drikker det vel også hvis i får tag i det :)

Re: Isopropylalkohol til rengøring.
de

Karburatorsprit,  og den rød/grønne farve har normalt ikke nogen betydning,
men ellers har jeg også set den farveløs på nogle
tankstationer/supermarkeder.

mvh
JBH

Re: Isopropylalkohol til rengøring.

Du kan også kalde det 2-propanol.
Karsten H. Jensen

Re: Isopropylalkohol til rengøring.

Hej ...
Google er GUD......
Et hurtigt søg på.: +salg +isopropanol
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%2Bsalg+%2Bisopropanol&meta=cr%3DcountryDK

- Og allerede det allerførste viser .:

EL-SUPPLY: ISOPROPANOL RENG.MID.TIL ELEKTRONIK ISOPROPANOL RENG.MID.TIL
ELEKTRONIK. Varenummer: 7830 ... +45 56494444 - Fax. +45 56494650 - Giro 8
53 08 07 - Cvr nr. 11 11 17 85 - salg@el-supply.dk.
      www.el-supply.dk/?Gid45%2&Vid=

Re: Isopropylalkohol til rengøring.
Hej Bo

Jeg har her i formiddag været i to Matas butikker, og der stod der
i begge forrteninger isopropylalkohol på hylderne, så ud og find
en anden Matas. Hvis det går galt, så mail mig din postadresse,
så sender jeg dig en flaske.

Re: Isopropylalkohol til rengøring.

De skriver ikke at det er udgået af deres sortiment:
http://www.matas.dk/Hus+og+hjem/Pletfjerning/isopropylalkohol+99.htm
--
Hilsen Madsen

Re: Isopropylalkohol til rengøring.
Hej igen

Jeg har nu været i anden Matas og købt Isopropylalkohol.
Tak for hjælpen med de forskellige henvisninger.

--
Bo Nielsen     (Århus)

Site Timeline