Irede batterikontakter i fjernbetjening

Hej i gruppen!

Jeg har postet to billeder af min Beolink 1000 fjernbetjening i dk.binaer
under samme emne.

Hvordan får jeg renset de irede batterikontakter af, så det ikke bliver ved
med at komme igen?
Jeg har prøvet med destilleret vand som en foreslog engang, men det holder
ikke.
Man kan jo godt skille fjernbetjeningen så meget ad, at man evt. kan hænge
batteriholderdelen i et glas med et eller andet, men hvad skal det være? Det
hele er så kringlet, at jeg ikke kan afrense med en børste.

Nogen der har et forslag?

--
Hilsen Jakob :-)

Re: Irede batterikontakter i fjernbetjening
Prøv med et blødt viskelæder

Hilsen pesoe

ved
Det

Re: Irede batterikontakter i fjernbetjening

Glasfiberpen og mekanisk aftrensning.

Re: Irede batterikontakter i fjernbetjening

Det er også den helt rigtig løsning, Glasfiberpen

De bedste hilsner

J.

Site Timeline