IR Reciver/Transmitter

Hejsa

Jeg er ved at modde min puter, og kunne godt bruge lidt hjælp.
Jeg overvejer at købe flg. varer:
http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID47%831
http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID47%830

Jeg har så tænkt mig at lave sådan at jeg kan starte den med senderen. Men
kan jeg sådan uden videre koble "start" ledningerne fra mit bundkort på
reciveren?

M.v.h.
Morten Jensen

Re: IR Reciver/Transmitter

Ja, du skal bare kortslutte de to ledninger til power-knappen. MEN hvis du
bliver ved med at kortslutte dem slukker komputeren igen, så det du skal
gøre er at tænde og slukke for relæet lige efter hinanden... Du kan evt.
ændre programmet i PICen så den slutter relæet i eks. ½ sekund, hvis du har
styr på den slags :)

Brian

Site Timeline