ir-port på bundkort ???

hejsa
Jeg har et bundkort med et IR stik på men det er ikke til at finde noget at
sætte i ........... er der en der har en ide til hvordan jeg laver en
selv???

lidt data :
kortet er en ECS  PF1  ver. 1.1
i bogen hedder stikket "infrared cable header"
 stikket er et 6 pin
      1: not assigned
      2: no pin
      3: ir power
      4: ground
      5: IrDa serial output
      6: IrDa serial input

er det bare at købe 2 dioder og forbinde dem til stikket ???¨
         HJÆLP ;-)

--
Vh
 Flemming Schmidt

Re: ir-port på bundkort ???
Hej Flemming...

Det har jeg da ..

Jah det kommer så an på hvor sej du er heh

Nej !

Så gerne ...
du skal have fat i en IRDA Transceiver sådan et sort uhyre med to dioder
indbygget i sådan et "sjovt" firkantet hus jeg har måske en liggende et sted
du kan købe for en halvtredser...

/madsen

Site Timeline