IR-modtager til TV-kort

Hejsa

Jeg har lige erhvervet mig et MSI TV@nywhere tvkort hvor IR modtager
mangler, det er en ledning med en modtager der kan placeres hvor som helst.
Mit spørgsmål lyder så nu:
Kan jeg tage en hvilken som helst IR modtager diode/transistor eller hvad de
nu hedder og lodde på en stump ledning? Altså så jeg kan bruge min
fjernbetjening.. At lodde noget på en ledning er jo ikke så svært ;-)

Benjamin
Re: IR-modtager til TV-kort
Hej,

Nej.

Men heller ikke altid virkningsfuldt ;)

Har du dokumentation på kortet er der måske hjælp at hente der, ellers prøv
en mail til producenten.

--
Venlig hilsen,
Søren

Øv, havde lige håbet på at kunne lave en erstatning for den manglende :-(

Hehe, nej det har du ret i, heldigvis har jeg da erfaring med lodning (også
på ledninger) ;-)

prøv

Desværre har jeg intet på kortet, det er et brugt jeg lige har købt.
Men jeg vil da prøve om jeg kan hive lidt ud af producentens support.

Mvh
Benjamin

Site Timeline