IR mellemled / forlænger

HEj

Jeg kunne godt tænke mig at få satreciver, forstærker mv. flyttet væk fra
stuen... så jeg tænkte at det måtte da kunne flyttes ud i teknikskabet..

kan man ikke lave noget simpelt elektronik med en IR modtager som fanger
i skabet hvor jeg sætter en ir diode, som så sender signalet ud til de
forskellige ting. hvis jeg sætter dem ovenpå hinanden og så sende dioden
forand.. så må det da virke..

Men er der nogle der har en god ide eller forslag til hvorledes sådan en
opsætning laves ?

Mvh EL-Trikker

Re: IR mellemled / forlænger

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ir+repeater+circuit&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta =

Re: IR mellemled / forlænger

Jeg har set dem i butikkerne, men de kan selvfølgelig også laves selv
(Det har jeg gjort).

Der er dog nogle anlæg der er besværlige, da de ikke bruger de
sædvanlige frekvenser for fjernbetjening (B&O).

Re: IR mellemled / forlænger

Trådløst for 249 kroner: http://av-connection.dk/?PGr76%1&ML=4
Til den pris gad jeg nok hverken lave det selv eller trække ledning.

Tomas

Re: IR mellemled / forlænger

"This stylish and discreet item works simple by just plugging in."

"Stylish" - mnjaaanej

Re: IR mellemled / forlænger
Hej!

Det ligner noget typisk Harald Nyborg kina-junk hvis du spørger mig ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: IR mellemled / forlænger

ligner ?   Hmmmm.....  <fnis>