IR Lysdioder

Har ledt efter nogle IR lamper. Helt ren IR, så de ikke giver nogen form for
synligt lys.

De skal bruges som natlys til video kameraer...

Vil gerne bygge dem selv, men hvilke leds skal man vælge.. Både med hensyn
til kvalitet, lux og levetid.

Hilsen Jan

Re: IR Lysdioder

De IR dioder jeg har brugt gav helt usynligt lys. Nogle kraftige diode
kan fås med en skærm der fokusere lyset, må ske du skulle kigge efter det.
Feks: 5W ir photo led http://korturl.dk/kf05l

Mikkel

Re: IR Lysdioder

Glemte at skrive,det helst skal være 5mm LED´S

Hilsen Jan

Re: IR Lysdioder

Må man spørge hvorfor?

Mikkel

Re: IR Lysdioder
kan

Jeg tror ikke du kan forene "lysstærk" og "5mm IR LED"! - Slet ikke i den
lysstyrke du har brug for...

Brian

Re: IR Lysdioder

OK. Så ser jeg bort fra 5mm.. De passede pare så godt i min konstruktion...

Hilsen Jan

Site Timeline