ir kredsløb

Jeg leder efter et kredsløb som gør det muligt at bruge en fjernbetjening
fra et rum hvor modtageren ikke er placeret. Jeg kan huske at jeg i gruppen
har set et link hvor der var et kredsløb som, indehold en modtager og sender
der var forbundet med et kabel, så man evt. kunne betjene sin sat.
reciverder er placeret i stuen, fra soveværelset.

Mvh

Carsten

Re: ir kredsløb

Epanorama.net

Re: ir kredsløb
Hej Carsten

Triax laver et Link system fikst og færdigt, det sidder i antennefordelings-
dåserne.