IR forlænger?

Hej gruppe

Apparatet, der skal fjernbetjenes befinder sig i et andet rum end
fjernbetjeningen...
(Har projektor i eet rum, Selector og PC i et andet.
De er forbundet med kabel).
Nu vil jeg gerne kunne bruge fjernbetjeningen, der er infrarød, i rummet med
projektor.
Kabeltræk er ikke noget problem.
Så det, jeg har brug for, er noget i stil med:
Et kabel med IR modtager diode i den ene ende og IR sender diode i den
anden....
Hvilke komponenter og i hvilken opstilling (diagram) mangler jeg? ;o)
Helt optimalt ville det være, hvis det kan laves med 2 modtagerdioder til
samme senderdiode (så Selectoren kan fjernes fra synsfeltet; køn er den jo
ikke) .

Nogen, der har et forslag?

På forhånd tak!

Mvh/ Lars

Re: IR forlænger?

Så er det nok bare mig, der ikke kan finde dem...
(Bruger lige nu en enhed, der egentlig er beregnet til også at sende video
og lyd, men bruger den kun til IR)

Takker :o)

Lars

Re: IR forlænger?