IR extender

Jeg har lige købt en ny reol/skab til alt vores elektronik.
Nu er problemet at jeg gerne skal kunne styre enhederne unden at åbne alle
lågerne, og til dette har jeg en Digitrack remode extender som desvere kun
har en IR sender diode, og jeg skal gerne bruge nogle flere. gerne 4 stk.
Til den styring der er monteret med forbindelse til vores soveværelse er der
3 dioder på ledningen, men stikket er ikke det samme.
Er det muligt bare at tage nogle dioder fra nogle gamle
fjernbetjeninger,eller købe nogle nye og lode dem på ledningen eller hvad
skal jeg gøre.

Mvh Morten

Re: IR extender

KF8%b en fE6%rdig extender hos www.pc-elektronik.dk