IR-Dioder til Kamera

Hej.

Jeg har som tidligere anbefalet herinde, fjernet IR-Filteret fra et alm.
netværkskamera, og har du konstateret med noget IR lys, at den kan se i
mørke.. så langt så godt.

Nu skal jeg så lave lavet noget lys på kameraet, men ved ikke meget om de
IR-Dioder der bruges til sådan noget. har fundet nogle med følgende spec:

-Spredningsvinkel: 17-23°
-Spænding: 1,2-1,6V
-Effekt: 20mW/sr @ 10mA
-Bølgelængde (peak): 940nm
-Materiale: GaA1As/GaAs
-Temperatur: -35°C - 85°C

Ville de være optimale at bruge? evt. anbafaling til andre..

Og hvad med sensor, skal jeg sætte en sensor på, så de slukker når det er
lyst, eller kan jeg bare lade dem lyse hele tiden?

mvh Brian

Site Timeline