ip - telefoni

Det er jo blevet så moderne med telefoni over Internettet. Der har f.eks
været omtalt en del om programmet "Skype" som skulle give en god
lydkvalitet.
Nu vil jeg jo godt tale i telefon, andre steder end foran min PC, så jeg
tænkte om man ikke kunne lave en konstruktion som man koblede på lydkortets
"line in" og "mic in" og så fik omsat signalerne til et alm telefon stik. Så
kunne man gå en tur med sin trådløse, og stadig tale gratis. Det ville jo
være allerbedst hvis man også kunne generere ringespændingen. Kan det lade
sig gøre.
hilsen hhkp.

Re: ip - telefoni

Jo det kan man godt, du kan også købe en billig IP telefon i Tyskland
(de koster en bondegård herhjemme). Der findes også måder hvorpå du
kan generere ringetonen, men det ville jeg nok ikke gøre.

Site Timeline