ip - telefoni

Det er jo blevet så moderne med telefoni over Internettet. Der har f.eks været omtalt en del om programmet "Skype" som skulle give en god lydkvalitet. Nu vil jeg jo godt tale i telefon, andre steder end foran min PC, så jeg tænkte om man ikke kunne lave en konstruktion som man koblede på lydkortets "line in" og "mic in" og så fik omsat signalerne til et alm telefon stik. Så kunne man gå en tur med sin trådløse, og stadig tale gratis. Det ville jo være allerbedst hvis man også kunne generere ringespændingen. Kan det lade sig gøre. hilsen hhkp.

Reply to
Hans H. Pedersen

Jo det kan man godt, du kan også købe en billig IP telefon i Tyskland (de koster en bondegård herhjemme). Der findes også måder hvorpå du kan generere ringetonen, men det ville jeg nok ikke gøre.

Reply to
Klavs Rommedahl