Internet radio.

Måske ikke det rigtige sted men jeg prøver alligevel.
Hvordan laver jeg en forbindelse mellem min PC og min radio så jeg kan høre
internetradio rundt i hele huset?

Mvh Hans Ole

Re: Internet radio.

Sætter et kabel fra din pc til dit stereoanlæg. Typisk er det et kabel
med et minijackstik i den ene ende 2 phonostik i den anden.

Mere præcist svar kan du ikke få, med mindre at du hoster op med nogle
flere oplsysniger om dine ønsker og din hardware :-)

Re: Internet radio.
I meddelelse: 44e7ff81$0$4158$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net

Et kabel ud af PCén ind i stereoanlæget. Fra Line Out til en indgang der
heder noget med Aux, MD eller CD f.eks.

Trådløst er der mange muligheder f.eks

http://www.logitech.com/index.cfm/products/categories/DK/DA,crid26%47,categoryid52%6

--
MVH Per, Odense

Re: Internet radio.
I meddelelse: 44e80275$0$3525$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk
http://www.logitech.com/index.cfm/products/categories/DK/DA,crid26%47,categoryid52%6

Tjek edbpriser.dk  , den kan fås noget under den pris der står.

--
MVH Per, Odense

Re: Internet radio.
Mange tak for forslagene.
Jeg vil prøve mig frem.

Mvh Hans Ole

Re: Internet radio.

TrE5%dlF8%st vil jeg sige at denne er en genial lF8%sning.
http://www.rokulabs.com/products/soundbridge/index.php
Den kan ogsE5% spille MP3 filer fra en tE6%ndt PC
Jeg ved ikke om den findes i DK. (Har selv kF8%bt min i USA)

Re: Internet radio.
Hej Hans Ole

Køb et sæt trådløse hovedtelefoner (skal være den type der køre på
radiobølger), sæt senderen til din PC og pil modtageren ud af hoved-
telefonerrne og monter den i radioen.