Interface TFT panel.

Hvor svært er det egentligt at få liv i en TFT skærm som denne:

http://www.esskabel.de/Datenblaetter/LCD-Specs/AU/M150XN05.pdf

Når man ikke har styreelektronikken (LCD drive card)

6bit R,G,B, + H og V sync, Data enable samt Clk/data.

Kunne det mon proppes i en Pic og stadig have en rimelig refresh.

Hvad med DVI ?  panelet er jo digital. Hvad bruger man i øvrigt H og V sync
til, når panelet er digital. Synkroniseringen foregår vel over Clk/Data

mvh
JBH

(Som har 2 af ovennævnte LCD paneler liggende)

Re: Interface TFT panel.

jae, tror ikke det er så nemt at bruge en pic til det, for at få
640*480*60hz bliver pixelclocken vel 14Mhz... jeg målte på et engang, og jeg
mener det var 25Mhz...

Jeg tror du kunne være mere idealt til et fpga board..

Jeg ved analog devices har lavet en chip der laver fra digital til analog..
med de givne signaler.. så mon ikke den anden vej...

2 skærme... hmm nu skal du ikke smide det ene ud uden at lade mig vide det
:)

Kasper

Site Timeline