INO TFT tv, hvor lyden er væk!

Fik et INO TFT tv med DVD-drev! Herligt til bE5%den! MEN lyden mangler
totalt. ME5%ske mute funktionen er aktiveret? Ingen fjernbetjeninger
passer, sE5% jeg kan ikke komme i kontakt med fjernsynet. Google kan
ikke finde mE6%rket? sE5% jeg er meget interesseret i info. Kan nogen
finde lyden? eller fortE6%lle hvordan den tE6%ndes? Billedet er flot og
DVDen er ok, men uden lyd!!
Hvilket mE6%rke fjernbetjening, kan anvendes til INO?
Gnasger

Re: INO TFT tv, hvor lyden er væk!

Jeg mener at INO var Harald-Nyborgs navn for deres billig LCD. Nu hedder det
Denver. Måske det kan hjælpe dig lidt på vej...

Re: INO TFT tv, hvor lyden er væk!

 Ino var det ikke kvickly???
   Mvh Søren

Re: INO TFT tv, hvor lyden er væk!

Jeg vil næsten garantere at Harald-Skrald havde det mærke...

Re: INO TFT tv, hvor lyden er væk!

SUKKKK!!!!
sE5% vil det vE6%re et rent tilfE6%lde, hvis et diagram dukkede op?
-underligt nok dukker der intet op via Google eller Jubii !  Ligger
nogen inde med diagram, er jeg meget interesseret i en kopi. Det er
E5%benbart for billigt til at foretage noget videre fejlfinding pE5%?

Re: INO TFT tv, hvor lyden er væk!

. Det er
åbenbart for billigt til at foretage noget videre fejlfinding på?

Det tror jeg sgu desværre, jeg må give dig ret i.
  Mvh Søren

Site Timeline