Ingen Lyd på Mx5000 ved nicam modtagelse.

Har ingen lyd ved nicam modtagelse på mit mx5000.
Har lige skiftet trafo på den. Ved ikke om det er i forbindelse med dette
eller det var der før da jeg aldrig har haft billedet på tvet for nu :D

Nogen ideer?

Re: Ingen Lyd på Mx5000 ved nicam modta gelse.
Hej!

Virker mono-lyden fint?

Tja, overslag fra trafoen kan lave mange fejl, men dette virker usandsynligt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Ingen Lyd på Mx5000 ved nicam modtagelse.
Hej

Ja mono lyden er fin :) men nicam er død! jeg har fjernet den røde ledning
som sad under trafoen og samlet banen igen. ellers ville tvet ikke startet
op.

mvh
Bjarni nielsen

Re: Ingen Lyd på Mx5000 ved nicam modta gelse.

Prøv en tvangs-reset af processoren på bund/hovede mondulet (ben 26
lægges til GND, svjh.) det kan nogle gange hjælpe på sjove fejl

Mvh

Jan Rasmussen - med Licens til at lode

Site Timeline