Infrared reciever module 3,3v 56KHz carrier frekvens, SØGES

Ja, når man fårst har fundet det ene, så viser det sig hurtigt at man
mangler noget andet......

Jeg skal bruge et Infrared receiver module, som har en carrier frekvens på
56KHz og som virker ved 3,3Volt, er der nogen som ligger inde med sådan en
fætter som jeg kan købe.

Jeg ved der findes en som hedder:

TSOP 32256 fra Vishay

, men den danske importør ligge ikke inde med nogle og de synes ikke lige
det ville tage 2300 stk. hjem for at jeg kunne få en (det forstår man jo
ikke :)

Anyways hvis der er een som ligger inde med sådan en fætter eller
tilsvarende, så er jeg interesseret....

På forhånd tak

Søren

Re: Infrared reciever module 3,3v 5 6KHz carrier frekvens, SØGES
Hej!

Og bruger den forkerte gruppe ..... :o)

Brug venligst news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej istedet og
indryk din annonce med et "K: <emne>" først.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Infrared reciever module 3,3v 56KHz carrier frekvens, SØGES

Hvis jeg havde en liggende ville jeg gerne have tilbudt dig den - også i
denne gruppe
mvh
allan

Site Timeline