Infrarød

Hejsa.
Min fjernbetjening til mit tv er elendig svag. Jeg skal ret tæt på
fjernsynet for at den virker. Kan man ikke bare sætte en drivertransister i
forbindelse med lysdioden i fjernbetjeningen?

Re: Infrarød

Det er der nok i forvejen - nye batterier hjælper formodenligt.

Klaus

Re: Infrarød
Tror du jeg er total skudt i roen?
Dumme kommentarer frabedes.

drivertransister

Re: Infrarød

Af indleveret batteridrevet forbrugerudstyr er der rigtig mange tilfælde
hvor det kun er udbrændte batterier der er problemet (og folk  bliver ikke
specielt glade for en regning, når de får at vide at de blot selv kunne
have skiftet dem ;)

Lyseslukker ;)

--
Venlig hilsen,