Infarød extender, hvor finder jeg den?

Hej

Jeg står og mangler en infarød extender, da jeg gerne vil have min video/TV tuner placeret i et lukket skab. Jeg har fundet en ved koz.dk, men den er lidt dyr, og også trådløs, og det er ikke nødvendigt. Så er der nogen der ved hvor man køber sådan en lille ting (skal være i dk)? Jeg gider ikke bygge den selv. og den skal selvfølgelig være billig...

MVH

Lars

Reply to
Lars

Lars skriver:

Ikke købe men bygge.

Hmmm, du kan ellers gøre det _billigt_ selv. Kig lidt på epanorama.net...

Jeg ved det, men jeg har tusind andre projekter igang, og jeg skal bruge den nu, så jeg gider ikke...

Reply to
Lars

Lars skriver:

Okay, den er ellers nem....

Har købt en hos

samlet og i kasse for ca 200 dkk, han er meget hjælpsom.

Har ikke haft tid til at prøve den endnu, for jeg har også for mange andre ting i gang :-))

/Oizo

video/TV

Reply to
Capt'n Oizo