Infarød extender, hvor finder jeg den?

Jeg står og mangler en infarød extender, da jeg gerne vil have min video/TV
tuner placeret i et lukket skab. Jeg har fundet en ved koz.dk, men den er
lidt dyr, og også trådløs, og det er ikke nødvendigt. Så er der nogen der
ved hvor man køber sådan en lille ting (skal være i dk)?
Jeg gider ikke bygge den selv. og den skal selvfølgelig være billig...

MVH

Lars

Re: Infarød extender, hvor finder jeg den?

Ikke købe men bygge.

Hmmm, du kan ellers gøre det _billigt_ selv. Kig lidt på
epanorama.net...

Re: Infarød extender, hvor finder jeg den?

Jeg ved det, men jeg har tusind andre projekter igang, og jeg skal bruge den
nu, så jeg gider ikke...

Re: Infarød extender, hvor finder jeg den?

Okay, den er ellers nem....
http://www.epanorama.net/documents/ir/irremote.html

Re: Infarød extender, hvor finder jeg den?
Har købt en hos www.circuit-innovations.co.uk samlet og i kasse for ca 200
dkk, han er meget hjælpsom.

Har ikke haft tid til at prøve den endnu, for jeg har også for mange andre
ting i gang :-))

/Oizo

video/TV