induktionskomfur giver ikke effekt

hej

jeg har problemer med mit induktions komfur, den tænder godt nok, men den
giver ingen effekt til kogepladerne.
på selve printet var der 2 relæer der var brændte godt og grundigt af, dem
har jeg skiftet men det hjalp ikke, nogle gode ideer.

det er en blomberg induktions kogeplade af typen 56 VI

jan pedersen

Re: induktionskomfur giver ikke effekt

prøv i elteknik gruppen.

Bo //

Re: induktionskomfur giver ikke effekt
On Wed, 10 Nov 2004 18:54:38 +0100, "jan pedersen"

Er BUTWxx kortsluttet?

Ja= skift, + rep sikring på det lille separate modul. Ofte er relæerne
defekte. Skift de 470uF/1000uF lytter der sidder tæt på BUTWxx.
Kontroller 68K modstande (leadet), skal demonteres for check.
--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Re: induktionskomfur giver ikke effekt

butw92 er okey hvad jeg kan måle mig frem til, men hvordan tester man om
lytterne er iorden??

jan pedersen

Re: induktionskomfur giver ikke effekt
On Thu, 11 Nov 2004 20:54:38 +0100, "jan pedersen"

Bare skift dem. Er de ikke defekte, så bliver de det snart.

Koncentrer dig derefter om modstandende.
--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Re: induktionskomfur giver ikke effekt

alle modstande på kortet eller kun i effektkredsen??

JP

Re: induktionskomfur giver ikke effekt
On Thu, 11 Nov 2004 22:52:28 +0100, "jan pedersen"

Læs hvad jeg skriver. 68K modstandene. Leadet.