Inductors

Hej,

Jeg købte for noget tid siden en samling inductors ved en fejl (De
lignede modstande på billedet :)).

Nu har de lagt i kassen lige siden, uden at blive brugt, bliver sådanne
ting ikke brugt i lavvolt dc kredsløb ?

For hvis jeg aldrig får dem brugt, kunne de ligesågodt blive sendt
videre til en der får dem brugt, det er 8værdier fra 1uH til 1mH

/Jan

Re: Inductors
Hej Jan

De bliver tit brugt i HF udstyr, og jeg kunne da godt tænke
mig at byde på dem hvis du vil sælge.

Re: Inductors
Du er velkommen til at købe dem, men det må vi nok hellere klare på
privat mail.

Jeg har givet 50kr for dem, så med porto er det en 75kr
Du kan smide en privat på "mora snabel-a nospam prik dk" hvis det har
interesse.

Der er 10stk af hver værdi, og der er følgende værdier 1uh 2.2uh 4.7uh
10uh 22uh 100uh 220uh 1mh

/Jan

Re: Inductors
Hej!

Du husker lige, at salgsannoncer af denne art hører til i
news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej i fremtiden, ik'? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Inductors
Jo, det var heller ikke ment som en salgs announce, men for at høre om
nogen brugte sådanne tingester i det jeg roder med.

Jeg sætter mig over i skammehjørnet.

/Jan

Re: Inductors

Se og kom deg ut derfra! Der har du ingenting å gjøre.

HM

Re: Inductors
Hej Kim

Du skulle hellere skælde mig ud, det var mig der begyndte
at snakke om at købe.

Re: Inductors
Hej!

Se så at komme over i markedsgruppen ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline