Indstråling af støj fra mobiltelefon? - Page 2

Re: Indstråling af støj fra mobiltelefon?

Det er sidste udvej, og når der trods alt er skudt så mange penge i min
motorstyring, så skal det sgu kunne virke, om så jeg må købe den originale
boks til justeringen.

Fint lille vinterprojekt. Det var også den vej jeg var gået, hvis ikke jeg
havde fået mine dele så billigt ;-)

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't