Indstilling af Sony video SLV-SE300

Jeg har på min video altid brugt scart kabel til mit fjernsyn, som har
fungeret upåklageligt.

Jeg har så fået trukket et coax kabel ind på et værelse og regnede med
at det selvfølgelig kunne køre..

Jeg måtte desværre konstatere at det er som om at RF på min video er
deaktiveret, eftersom der intet signal er..

Er det noget med at man kan de/aktivere det på en SONY video SLV-SE300
og hvordan gør man det..  Har desværre forlist min manual...

Lars

Re: Indstilling af Sony video SLV-SE300

Mon ikke du skal checker dine kabler og opstiling endnu en gang?

--
M.v.h. Peter Andersen.

Re: Indstilling af Sony video SLV-SE300
On Sun, 4 Jan 2004 15:40:31 +0100, "Peter Andersen"

Hvis jeg fjerner scart kabel og kører via et alm coax kabel, kan jeg
heller ikke få det til at virke på det fjernsyn som står ved siden af
vcr..  Kan det ikke passe at man på nogle video maskiner kan til-
eller frakoble RF signalet???

Lars

Re: Indstilling af Sony video SLV-SE300

ja det er nok rigtigt. har selv en sony i samme serie (ikke den samme)

du skal ind i menuen på maskinen og aktivere RF output, så på med
scartstikket og ændre det

mvh morten

Site Timeline