indstilling af frekvens i babyalarm

Hej alle

Jeg havde en philips babyalarm, men desværre blev senderen stjålet fra
barnevognen.

Så købte jeg en anden philips babyalarm i den blå, og troede så jeg havde
fået en god ide.

Men selvom begge alarmerne kommer fra philips og er nogenlunde på samme
alder, så kan de ikke snakke sammen. De har begge to kanaler, men sender
altså ikke på samme frekvens. Jeg vil helst anvende den gamle modtager, da
den også kan genoplades samt har lysindikator.

Er der mon nogen fingernemme personer her i gruppen der ved, om der er
mulighed for at omstille frekvenserne i en af alarmerne så de "passer"?

Mvh

Sune

Re: indstilling af frekvens i babyalarm
Hej Sune

Den er krystalstyret, inde på printpladen, kan du sikker se krystallet, lur
mig om ikke der står X-1 eller lign måske enda kanal/frekvensen, i
forbindelse mede denne krystal, sidder der en lille trimmekondensator, drej
forsigtigt på den, og se om ikke du kan trække den hen på din modtagers
frekvens.

Held og lykke

Per