Indkøb af modstande

Hejsa..

Jeg skal have indkøbt mig nogle modstande.. mindes engang at have set at man
kunne købe en rulle med E12 serien og så nogle stykker af hver..

Nogle der kan hjælpe med et link?

//Brian

Re: Indkøb af modstande

Værs´go
http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle%5BID%5D52%97&VID=7d1ee9223530c96c61a2616dc4975b89

--
MVH.
Finni

Re: Indkøb af modstande
http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle%5BID%5D52%97&VID=7d1ee9223530c96c61a2616dc4975b89

Det sæt er kun E3 rækken.

E12 rækken findes i dette sæt
http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle [ID]52%96&VID=b9380796a5b12a38dfe6ced3f7cc5829

Re: Indkøb af modstande

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle [ID]52%96&VID=b9380796a5b12a38dfe6ced3f7cc5829

Men bemærk at selv om der står metalfilm på siden,
så er det altså kulfilmsmodstande. En metalfilms
modstand i samme størrelse vil være på 0,6W.

Re: Indkøb af modstande
http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle [ID]52%96&VID=b9380796a5b12a38dfe6ced3f7cc5829

Her er der frit valg mellem flere sortimenter og typer
        <http://www.el-supply.dk/?Gid69%
Har brugt og testet dem, 5% men mange er faktisk på eller omkring 1% :)

Venlig hilsen
Finn

Re: Indkøb af modstande

www.velleman.be  K/RES-E12

/Bo.

Re: Indkøb af modstande
Hej Brian

På EBay er der rigtig god mulighed for at finde
sådanne sortimenter til rigtige gode priser.

www.conrad.de er er andet bud hvor du kan få
et sortiment med skuffereol til.

Ellers er der http://www.vejle-rc.dk varenr. 125173

Re: Indkøb af modstande

Ja, jeg ville dog spørge om det stadig er de "fejlfarvede" sortimenter, er
det det, ville jeg købe noget andet.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Indkøb af modstande
Hej Uffe

Hvad præcis mener du med det ?

Sidst jeg købte var det almindelige "Philips" metalfilm.

Re: Indkøb af modstande

Dvs. at du købte et helt sortiment hos Vejle?

På et tidspunkt solgte de et billigt sortiment, ikke Philips; hvor farverne
kun med besvær kunne skelnes.

De sortimenter der ikke var billige, var der ingen problemer med, og jeg ved
heller ikke om det billige "fejlfarvede" sortiment er blevet udsolgt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Indkøb af modstande
Hej Uffe

Ja jeg købte et helt sortiment og det var almindelige
modeller, jeg bestilte også nogle der lå uden for E12
rækken og de var magen til. Absolut ingen problemer
med læsbarheden.

Re: Indkøb af modstande

Fint, så er de væk.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Indkøb af modstande

Det lyder jo interessant.. men siden er på tysk... det forstår jeg ikke
meget af. kan du hjælpe med et link eller et varenr.?

//Brian

Re: Indkøb af modstande
Hej Brian

Så prøv den på engelsk http://www1.uk.conrad.com

Kik på 419117, 419125, 418714 og 418706

Re: Indkøb af modstande

Jeg kF8%bte et sortiment til et familie medlem hos pc-elektronik. 10
vE6%rdier af hver i E12 rE6%kken fra 1 ohm til 4,7 M for en hund, og de er
ikke fejlfarvet

Benny

Site Timeline